Pogoji poslovanja MAITIM d.o.o.
Za boljše razumevanje.
POGOJI POSLOVANJA MAITIM
Pogoji veljajo od 05. 03. 2022.
Zadnja posodobitev: 19. 02. 2025
Dobrodošli na spletni strani maitim.si. Ti splošni pogoji urejajo pogoje uporabe in nakupa v spletni trgovini MAITIM, dostopni na spletnem naslovu maitim.si, ki jo upravlja podjetje MAITIM Computers d.o.o. (v nadaljevanju: MAITIM), Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik, matična številka: 5602564, davčna številka: SI 36886220. MAITIM je ponudnik storitev e-poslovanja. Splošni pogoji veljajo za celotno spletno stran maitim.si, vključno z vsemi njenimi podstranmi in sestavnimi deli. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema vse pogoje poslovanja, kar vključuje tudi vse povezave in njihove sestavne dele.
Pogoji poslovanja so oblikovani skladno z zakonskimi zahtevami in mednarodnimi smernicami za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije. Splošni pogoji spletne trgovine MAITIM so skladni z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine MAITIM, pravice in obveznosti uporabnikov ter prodajalca, urejajo pa tudi pogoje nakupa na prevzemnem mestu MAITIM d.o.o. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki veljajo v trenutku nakupa. Ob oddaji naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in jih s potrditvijo naročila sprejme. Pogoji poslovanja so na voljo tudi na prevzemnem mestu MAITIM d.o.o.
1. VRSTE UPORABNIKOV TRGOVINE
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino MAITIM prek elektronske pošte obiskovalec postane GOST, s potrjeno registracijo pa ČLAN. Tako gost kot član (v nadaljevanju: uporabnik) imata pravico do nakupa. Registracijo ali enkratni vpis lahko obiskovalec opravi prek spleta.
- Registracija: Ob registraciji uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Ti podatki ga nedvoumno identificirajo in povezujejo z vnesenimi podatki. Registracija je mogoča tudi med postopkom nakupa.
- Sprememba e-poštnega naslova: V primeru želje po spremembi elektronskega naslova mora uporabnik poslati zahtevek na info@maitim.si. Sprememba bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, uporabnik pa bo o tem obveščen po elektronski pošti.
- Nakup brez predhodnega naročila: Določene izdelke, ki so na zalogi v glavnem skladišču MAITIM d.o.o., je mogoče kupiti po spletni ceni tudi brez predhodnega naročila prek spletne trgovine
2. POVZETEK ZAKONODAJE O DOSTOPNOSTI INFORMACIJ
MAITIM se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe ali sprejemom ponudbe zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja MAITIM d.o.o. (ime, sedež, matična številka).
- Kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta: info@maitim.si, tel.: 01 830 33 60, mobi: 041 618 253).
- Bistvene lastnosti izdelkov, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami, ter rok veljavnosti teh podatkov.
- Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je objavljen na spletnem mestu, naj bi bil na voljo v razumljivem roku).
- Pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave).
- Cene, ki so jasno določene, vključno z davki in stroški prevoza, ter rok veljavnosti teh podatkov.
- Načine plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti teh podatkov.
- Trajanje ponudbe.
- Rok in pogoje za odstop od pogodbe (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot).
- Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno s podatki o kontaktni osebi.
3. PONUDBA IZDELKOV
Zaradi narave spletnega poslovanja se ponudba v spletni trgovini MAITIM pogosto posodablja in spreminja.
- Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike MAITIM, torej tiste, ki so posredovali svoje podatke. Registriran uporabnik postane oseba z registracijo v spletni trgovini ali z enkratnim vpisom kot gost.
- Nakup na zalogi določenih izdelkov v glavnem skladišču MAITIM d.o.o. je mogoč brez predhodnega naročila prek spletne trgovine.
Oznake izdelkov:
- “NOVO”: Izdelek, ki je nov v ponudbi (označen najmanj 14 dni in največ 2 meseca).
- “Na zalogi”: Izdelek je na voljo v skladišču. Dobavni rok: 2-5 dni pri poštni dostavi ali takojšnji osebni prevzem.
- “NA VOLJO PO NAROČILU”: Izdelek ni na zalogi, dobavni rok: 3-4 tedne.
- “NI NA ZALOGI”: Izdelek ni dobavljiv.
- “Odprodaja”: Izdelek ima dodatno znižano ceno do odprodaje zalog.
- “Razprodano”: Izdelek ni in ne bo več dobavljiv.
- “AKCIJA”: Izdelek po ugodnejši ceni.
- “Zadnji kos”: Zadnji kos na zalogi.
Oznake izdelkov z odprto embalažo:
- “Odprta embalaža”: Brezhiben izdelek, odprta embalaža, z garancijo.
- “Poškodovana embalaža”: Brezhiben izdelek, poškodovana embalaža, z garancijo.
- “Poškodovan izdelek”: Manjše estetske poškodbe, znaki uporabe, z garancijo.
- “Uporabljeni izdelek”: Vrnjen izdelek, znaki uporabe, z garancijo.
- “Servisiran izdelek”: Servisiran in brezhibno delujoč izdelek, z garancijo.
4. NAROČILA
Za oddajo naročila v spletni trgovini registracija ni potrebna. Ob oddaji naročila je treba vnesti pravilne podatke, saj le tako lahko opravite nakup. S potrditvijo naročila je sklenjena kupoprodajna pogodba, kupec pa prejme vse informacije o naročilu na naveden elektronski naslov.
Kupoprodajna pogodba med podjetjem MAITIM d.o.o. in kupcem se sklene v trenutku, ko MAITIM kupcu pošlje prvo e-sporočilo o statusu naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji, določeni v naročilu, fiksni in veljajo tako za kupca kot za MAITIM. Kupec je oseba, ki je navedena v naročilu, pri čemer kasnejša sprememba podatkov ni mogoča. Prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja MAITIM d.o.o.
Če naročenega blaga zaradi nepredvidenih okoliščin ne moremo dostaviti v predvidenem roku, vas o novem roku dobave obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Na spletni strani so kupcu vedno dostopne informacije o njegovih pravicah in ponudniku.
5. NAČINI PLAČILA
Naročeno blago lahko plačate na naslednje načine:
- Plačilo po predračunu: Po zaključku naročila boste na elektronski naslov prejeli predračun, ki ga lahko poravnate prek spletne banke ali s plačilom na banki oziroma pošti. Pošiljka bo odposlana, ko bo nakazilo vidno na našem transakcijskem računu.
- Plačilo po povzetju: Ob prevzemu pošiljke plačate z gotovino dostavni službi. Pošta za storitev odkupnine zaračuna dodatni strošek, ki je naveden v ceniku na spletni strani posta.si/ceniki.
- Plačilo s plačilno kartico: Plačilo lahko izvedete preko spleta s plačilno kartico. Pri tem veljajo pogoji, da mora biti plačnik enak lastniku kartice, prav tako po potrditvi naročila ni mogoče spreminjati vsebine ali zneska naročila, razen ob izjemni odobritvi MAITIM d.o.o.
Dostopni načini plačila so odvisni od načina dostave, lokacije naročnika in drugih dejavnikov, ki se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
6. IZDAJA RAČUNA
Po dostavi naročenega blaga MAITIM d.o.o. kupcu pošlje račun v PDF formatu na njegov elektronski naslov. Pri osebnem prevzemu kupec prejme natisnjen račun ob prevzemu izdelkov. Za vsako ločeno naročilo oziroma odpremo v okviru naročila je izdan ločen račun. Račun vsebuje podroben prikaz cen in vseh povezanih stroškov. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov še pred oddajo naročila, saj kasnejših ugovorov glede računa ne obravnavamo.
7. CENE
Za vse registrirane uporabnike, ki so podjetju MAITIM d.o.o. posredovali svoje podatke, velja spletna cena. Registracija je mogoča z vpisom v spletno trgovino kot član ali gost.
Vse cene vsebujejo DDV, razen kadar je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo ob oddaji naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Veljavne so za zgoraj navedene načine plačila in pogoje.
Popusti in promocijske kode se praviloma ne seštevajo, vendar se lahko popust na posamezni izdelek kombinira s promocijsko kodo. Na prevzemnem mestu MAITIM d.o.o. so izdelki, ki so tam na zalogi, dostopni po enaki ceni kot v spletni trgovini. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV, pri čimer ni mogoča unovčitev darilnih bonov, bonusov ali promocijskih kod.
Prečrtana cena označuje najnižjo ceno izdelka v obdobju pred uporabo znižane cene.
8. KODA ZA POPUST
S kodo za popust lahko pri nakupu v spletni trgovini MAITIM izkoristite različne ugodnosti, pri čemer je njena veljavnost časovno omejena. Aktivno kodo lahko najdete na naslovni strani spletne trgovine, pri določenih izdelkih ali drugih medijih. Če kupec naročilo, v katerem je izkoristil kodo, kasneje prekliče, te ugodnosti ne more uveljavljati znova.
Postopek unovčitve kode:
- Izberite željene izdelke in jih dodajte v košarico. Vrednost naročila mora presegati vrednost kode za vsaj 1 €.
- Nadaljujte na blagajno, izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in določite način plačila.
- Poiščite polje “Imate kupon?” in kliknite na povezavo za vnos kode. V prazno polje vpišite kodo in pritisnite “Unovči kupon”.
- Če imate več kod, postopek ponovite.
- Na en izdelek je mogoče unovčiti le eno kodo za popust. Skupno število kod ne sme preseči števila različnih naročenih izdelkov (npr. pri štirih izdelkih lahko uporabite največ štiri kode za popust).
- Vrednost kode se samodejno odšteje od skupnega zneska naročila.
- Koda za popust je enkratna, kar pomeni, da jo lahko uporabite samo enkrat.
- Različne oblike ugodnosti v okviru istega naročila ni mogoče kombinirati.
9. NAGRADNA IGRA
Opredelitev pojmov
Organizator nagradne igre je podjetje MAITIM d.o.o., s sedežem na naslovu Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik. Fizična oseba, ki se odloči za sodelovanje v nagradni igri, je udeleženec. Dobitnike nagrad določi bodisi naključni računalniški izbor bodisi komisija, ki jo imenuje organizator.
Pravica do sodelovanja
Sodelovanje v nagradni igri je omogočeno vsem fizičnim osebam s slovenskim državljanstvom. Osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre, njihovi ožji družinski člani ter zaposleni pri drugih pravnih subjektih, povezanih z izvedbo nagradne igre, v njej ne morejo sodelovati. Pravne osebe so iz sodelovanja izključene. Pogoj za sodelovanje je sprejem pravil nagradne igre, kar se avtomatično potrdi s sodelovanjem v njej.
Pogoji sodelovanja
Za udeležbo v nagradni igri ni potreben nakup izdelkov ali storitev organizatorja.
Elektronsko nagradno žrebanje
Vsi prijavljeni udeleženci so vključeni v žrebanje, pri čemer lahko vsak sodeluje le enkrat. Rezultat žreba je dokončen in nanj ni mogoče vložiti pritožbe. Dobitnik bo o nagradi in postopku prevzema obveščen prek elektronske pošte.
Obveznosti dobitnika
Nagrade ni mogoče izplačati v gotovini ali zamenjati za drug izdelek. Dobitnik mora organizatorju v roku dveh dni od prejetja obvestila predložiti osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko številko in davčno številko) v pisni obliki (prek e-pošte). Vse davčne obveznosti, vključno z DDV-jem, krije organizator, ki dobitnikom zagotovi ustrezno potrdilo skladno z davčno zakonodajo. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v svojo dohodninsko napoved in ob prevzemu nagrade podpisati izjavo o prevzemu. Organizator ne prevzema odgovornosti za druge davke, povezane z dodatnimi nagradami. V primeru, da nagrajenec ne izpolni vseh svojih obveznosti, se šteje, da nagrade ne želi prevzeti, kar pomeni, da je organizator oproščen vseh obveznosti in lahko nagrado razpolaga po lastni presoji. Nagrade niso prenosljive.
Če organizator v treh delovnih dneh po obvestilu ne prejme vseh zahtevanih podatkov ali izjave o sprejemu nagrade, se domneva, da dobitnik nagrade ne želi prevzeti, s čimer organizator pridobi pravico nagrado uporabiti v drug namen.
Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre obdeluje osebne podatke udeležencev skladno z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov. Podatke sme uporabljati izključno za namen nagradne igre. Udeleženec soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila o svoji ponudbi. Soglasje za uporabo podatkov za trženje lahko udeleženec ali njegov zakoniti zastopnik kadarkoli prekliče. Organizator si pridružuje pravico nagrade podeliti na javnem dogodku, udeleženec pa dovoljuje uporabo svojega imena in naslova v organizatorjevih avdio, foto in video materialih ter objavo v medijih in na spletu v zvezi z rezultati žrebanja in prevzema nagrade.
Objava pravil
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s pravili in se zavezujejo k njihovemu spoštovanju. V primeru sporov ali nejasnosti veljajo ta pravila kot primarna pred vsemi drugimi objavami v tiskani, elektronski ali kateri koli drugi obliki.
10. OBVEŠČANJE O NAKUPU
Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme elektronsko potrdilo o sprejemu naročila. Člani MAITIM imajo vedno vpogled v status in vsebino naročila na spletni strani. MAITIM preveri naročilo in razpoložljivost izdelkov ter ga potrdi ali zavrne z obrazložitvijo. Po potrebi lahko kontaktira kupca za dodatno preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave. Pri izdelkih, ki niso na zalogi, je MAITIM odvisen od dobaviteljev in njihovih dobavnih rokov, o katerih kupca obvešča prek e-pošte. Če je dobavni rok predolg, ima kupec možnost izbrati odstranitev izdelka iz naročila ali preklic celotnega naročila. Če dobavitelj v dveh tednih ne potrdi dobavljivosti izdelkov, lahko MAITIM naročilo zavrne. V takem primeru naročilo preneha veljati, MAITIM pa ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo zaradi zamud pri dobavi ali nedobave izdelkov, razen v primeru malomarnosti ali namernega ravnanja podjetja.
Odprema in prevzem naročila
MAITIM pripravi in odpošlje naročilo v dogovorjenem roku ter kupca o tem obvesti prek e-pošte. Obvestilo vsebuje tudi informacije o pravici do odstopa od pogodbe ter postopkih v primeru zamude pri dostavi ali pritožbe. V primeru želje po preklicu naročila kupec nemudoma kontaktira MAITIM po telefonu ali e-pošti. Če je naročilo že odpremljeno, kupec pošiljko zavrne dostavni službi. Pri osebnem prevzemu je prav tako potrebno obvestiti MAITIM.
Nakup za pravne osebe
Pravne osebe nakup opravijo na enak način kot fizične osebe, pri čemer vnesejo podatke podjetja. Z izbiro računa na podjetje sprejemajo pogoje poslovanja za pravne osebe, ki ne omogočajo odstopa od pogodbe v 14 dneh brez razloga. Vrnitev izdelkov je mogoča le v okviru garancijskih pogojev, vračilo kupnine pa ni mogoče. Načini plačila za pravne osebe vključujejo gotovinsko plačilo ob prevzemu, bančno nakazilo, plačilne kartice in odloženo plačilo za določene subjekte. V posameznih primerih lahko MAITIM zahteva plačilo po predračunu.
11. PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Potrošnik (to velja izključno za fizične osebe, ki izdelek pridobijo za nekomercialne namene) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči odstop od pogodbe, brez potrebe po navedbi razloga. Rok za odstop se začne šteti en dan po prevzemu izdelkov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@maitim.si.
Potrošnik vrne izdelek po pošti ali osebno na naslov MAITIM d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik. Vrnitev izdelkov v določenem roku se šteje kot uradno sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izdelek mora biti vrnjen nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je bil izdelek uničen, pokvarjen ali izgubljen brez potrošnikove krivde. Potrošnik lahko izdelek preizkusi le v obsegu, potrebnem za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja. V primeru neustreznega ravnanja potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika pri odstopu od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelek mora biti vrnjen prodajalcu najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu.
Izjeme pri pravici do odstopa od pogodbe
Potrošnik nima pravice do odstopa v primeru:
- izdelkov, narejenih po natančnih navodilih ali prilagojenih njegovim osebnim potrebam,
- hitro pokvarljivih izdelkov ali izdelkov s pretečenim rokom uporabe,
- programske opreme, kartuš, tonerjev ali avdio/video nosilcev, če je bil odstranjen varnostni pečat,
- digitalnih vsebin, ki niso dostavljene na otipljivem nosilcu podatkov.
Podjetje bo vrnilo kupnino vključno s stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov posebne dostave) najkasneje v 14 dneh od prejema sporočila o odstopu. Vračilo se izvede na enak način plačila, razen če se dogovori drugače.
Popusti in promocijske kode se ob vračilu ne vračajo. Če izdelek ni vrnjen v skladu z ZVPot, se lahko ponudi odkup z ustrezno odškodnino.
12. ODDAJA IZDELKA V POPRAVILO
Pred oddajo naprave v popravilo naj stranka izbriše osebne podatke in uredi varnostno kopijo. MAITIM d.o.o. in servis ne prevzemata odgovornosti za izgubo podatkov. Naprava bo morda ponastavljena na tovarniške nastavitve.
Pred oddajo naprave je treba odstraniti dodatke (zaščitno steklo, etui, spominsko kartico itd.), saj lahko med popravilom pride do njihove izgube ali poškodbe. Po potrebi se stranki predhodno sporoči morebitni strošek čiščenja naprave.
V primeru nepopravljive okvare bo naprava uničena, stranka pa bo prejela nadomestno napravo ali vračilo kupnine, če zaloga to omogoča.
GARANCIJA
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira MAITIM d.o.o., ki bo zagotovil ažurno informacijo.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Napaka je stvarna, kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost izdelka? Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
PREVZEM IZDELKOV, VRNJENIH IZ OBRAVNAVANE GARANCIJE ALI STVARNE NAPAKE
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec izdelek proda prek spletne trgovine maitim.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost izdelka neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.
13. VRAČILA OB POŠKODBAH MED TRANSPORTOM
Svetujemo vam, da naročene izdelke po prejetju pregledate in nas v primeru kakršnih koli nepravilnosti čim prej obvestite. Pri obravnavi poškodb med transportom smo namreč vezani na roke in pogoje dostavne službe. Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine.
Dostava s pošto Slovenije: Takoj ko opazite poškodbo oziroma najkasneje v roku 30 dni od prevzema paketa je potrebno podpisati zapisnik o poškodovani pošiljki. To storite tako, da paket prinesete na pošto skupaj s celotno pripadajočo (zunanjo in notranjo) embalažo ali pa nam slike poškodbe, embalaže in spremne nalepke dostavne službe pošljete na e-mail info@maitim.si. Embalažo do zaključka reklamacije shranite.
14. IZDELKI Z ODPRTO EMBALAŽO
Izdelki z odprto embalažo so bili vrnjeni na MAITIM d.o.o. in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/izdelek, odprta embalaža itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje izdelka sta za vsak izdelek pisno navedena (tako v opisu izdelka kot na računu). Vrnjene izdelke pregledamo, a le-ti kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje.
V primeru nedelovanja vrnjenega izdelka je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale izdelke.
15. DOSTAVA
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si MAITIM d.o.o. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Vse pakete dostavljamo z lastno dostavo ali v sodelovanju z dostavno službo. Strošek dostave se obračunava po trenutno veljavnem ceniku in je razviden pri zaključku nakupa.
Ob plačilu PO POVZETJU vas bremeni še provizija oz. storitev odkupnine dostavne službe. Storitev se plača ob prevzemu paketa neposredno dostavni službi, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe.
Strošek storitve odkupnine ni vključen v vrednost paketa. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. Rok dobave se prav tako podaljša v primeru izrednih razmer. Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
16. ODDAJA ODPADNE ELEKTRIČNE IN ELEKTRONSKE OPREME (OEEO)
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko opremo (OEEO) na sedežu našega podjetja MAITIM d.o.o., Kamniška 39, Šmarca, 1241 Kamnik. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enako številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
17. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev, pri registriranih članih pa še:
- ime in priimek,
- e-poštni naslov,
- kontaktni telefon,
- primarni naslov in naslove za dostavo,
- državo prebivališča,
- čas in datum registracije
- ter arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Več o varovanju osebnih podatkov si lahko preberete na povezavi: Politika zasebnosti.
18. OGLASNA SPOROČILA
MAITIM bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo MAITIM izrecno spoštoval.
19. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
MAITIM se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da MAITIM ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo MAITIM kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
20. PRITOŽBE IN SPORI
MAITIM d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. MAITIM se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem MAITIM lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 618 253 ali 01 830 33 60 ali po elektronski pošti na info@maitim.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@maitim.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
21. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi MAITIM d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
22. PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina MAITIM in vsi podatki na strani maitim.si, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.